12 grunde hvorfor de fleste annoncer falde fladt på deres ansigt, koster dig en formue i stedet for at gøre dig penge, du fortjener!

1. du mener du har brug for ‘Billede’ eller ‘branding’ reklame, fordi der er alle de såkaldte “top guns’ bruger i deres reklamer. Du bruger ikke direkte respons reklame de ikke og du tror de kender bedst.
2. du tilbyde aldrig overbevisende fordele, der forårsager din udsigt ønsker at gøre forretninger med dig om din konkurrent.
3. du bruge ikke kraftfuld, fordel drevet overskrifter, der bogstaveligt talt stoppe din udsigt i deres spor og trække dem ind i kroppen af din annonce.
4. du må ikke fortælle din udsigt hvad er tilbuddet fra dem. Men du vandre på om dit billede, din virksomhed og hvad du forsøger at sælge ham.
5. du tale ikke til din udsigt som du kender ham. Du må ikke få specifikke og motivere ikke ham.
6. du tage ikke din prospect behov, ønsker og begær i din åbning overskrifter. Er du til mangesidighed tænkning om dig selv eller virksomhedens image! Husk, at din udsigt er at tænke på en ting kun WIIFM (hvad er det for mig?)
7. dine annoncer er kedelig og kedelig og ligne alle de andre hundredvis af annoncer. Du motivere ikke din udsigt til at gribe ind. Du bruger ikke energisk, spændende, action ord! Din omkring så spændende som våd maling!
8. fordi du kopiere hvad alle andre gør, eller gøre som antyder reklamebureau, dine annoncer er fulde af “mellemrum”, hvilket efterlader lidt plads til at tilføje nogen fordele. (Det eneste din udsigt er på udkig efter) Du har aldrig annoncer med en masse kopi. Det er kopien dine kundeemner ønsker. Oplysninger er konge!
9. du give ikke detaljerne i dine annoncer. Dine kundeemner vil have nøjagtige tal, procentdele, resultater og udtalelser. De vil alle fakta, før de vil træffe beslutning om at bevæge sig mod en købsbeslutning.
10. du giver ikke dine kundeemner nogen grund til at handle på dit tilbud nu. Fortæl dem hvordan man i en trinvis proces. Medmindre du fortæller dem, kan dem ikke ved, hvad det næste skridt er?
11. du kan ikke se din markedsføring, salg og reklame som et samlet system. Det er denne samlede system, der enten kan gøre eller bryde dig som en rentabel forretning. De er ikke separate funktioner, med separate mål.
12. du fokusere på dig, din virksomhed, dit LOGO, dine LEGITIMATIONSOPLYSNINGER, i stedet for at fokusere på hvad alt dette kan gøre for din udsigt. Hvilke fordele får dem hvis de køber med dig?
Nu du kender de 12 grunde Hvorfor måske, nogle af de annoncer, du kører ikke trække alle svar på alle! I virkeligheden vil de koster dig og din virksomhed penge, hver gang du kører dem!

One Comment

  1. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.

    I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful info.
    Thanks for the post. I’ll certainly return.

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *